CRM en CMS

Hoe voeg ik een contactpersoon toe?

Updated on

Check of de zakleijke contact al in CRM staat door ernaar te zoeken.

1. Voeg de contactpersoon toe via het webformulier

Staat de contactpersoon nog niet in CRM, voer dan de gegevens in via dit webformulier. Hiermee maak je de zakelijke contact aan en wordt de zakelijke contact op de goede abonementslijst geplaatst.

  • Het personen-record van het type 'zakelijk contact' gebruiken we bij het IO om aan organisaties te koppelen en soms ook aan contracten. We kunnen ook nieuwsbrieven versturen naar deze contactpersonen, met bijvoorbeeld onze nieuwe data-sheet of een uitnodiging voor een evenement.

Vink bij een nieuwe contact die mails zoals het fact/data sheet of andere belangrijke informatie vanuit ons moet onvangen altijd het vakje 'Moet relevante e-mails ontvangen.' aan!

2. Koppel je nieuwe zakelijk contact aan de juiste organisatie

Zo'n nieuwe relatie moet dan nog wel gekoppeld worden aan de organisatie waar die bij hoort. Dit kan zowel vanuit de contactpersoon als vanuit de organisatie.

  1. Zoek via het snelzoek-vak bovenin op het email-adres van de net aangemaakte contactpersoon.
  2. Vul de bovenliggende organisatie in (door op een gedeelte van de naam van de organisatie te zoeken met * ervoor en erachter).
  3. Klik op Opslaan.
  4. Voeg vervolgens kenmerken toe.
Previous Article Afspraken omtrent contactpersonen
Next Article Hoe voeg ik kenmerken toe aan een contactpersoon?