CRM en CMS

Afzenderadres (wachtrij) aanvragen

Updated on

Algemeen

Een afzender (in CRM Wachtrij genoemd) wordt op verschillende plekken gebruikt:

  • als afzender van een Smart Flows e-mail: deze wordt gebruikt als afzender van verschillende soorten e-mails die verstuurd kunnen worden bij aanmelding voor een evenement, aanvraag van een product en/of het vastleggen van interesses
  • als afzender van een Marketing e-mail: deze wordt gebruikt als afzender van een Marketing e-mail

Richtlijnen

  • het e-mailadres moet de extensie ru.nl hebben
  • subdomeinen van ru.nl zijn toegestaan (zoals bv. fm.ru.nl)
  • het e-mailadres mag géén persoonlijk medewerkers e-mailadres zijn

Een nieuwe wachtrij kan door de key-user worden aangevraagd via [email protected].

Welke informatie moet worden aangeleverd

  1. het e-mailadres dat gebruikt moet worden
  2. de tekstuele afzender van dat e-mailadres
  3. of het e-mailadres gebruikt zal worden als afzender voor Smart Flows e-mails
  4. of het e-mailadres gebruikt zal worden als afzender voor Marketing e-mails: een e-mailadres kan uiteraard voor zowel Smart Flows alsook voor Marketing e-mails gebruikt worden
  5. of het e-mailadres ook nog door een ander team (dan je eigen team) danwel door een andere gebruiker (buiten jouw team) gebruikt moet kunnen worden

Hanteer twee à drie werkdagen voor het beschikbaar komen van een nieuw afzenderadres. Op het moment dat de wachtrij gaat werken zal er een notificatiemail met de titel ‘Your mailbox is now connected to Dynamics 365’ worden verstuurd naar het e-mailadres van de wachtrij. De beheerder van de postbus hoeft hier geen actie op te ondernemen; dit is een geautomatiseerd bericht.

Bestaat het e-mailadres al als wachtrij, maar wil je het gebruik ervan of de tekstuele afzender laten aanpassen? Houd dan rekening met een werkdag.

Previous Article Rechten aanvragen
Next Article Procedure deblokkeren e-mailadressen