Algemene taken
- Eerstelijns aanspreekpunt voor CRM-gebruikers binnen het eigen team.
- (Ondersteuning bieden bij het) Aanmaken van evenementen/activiteiten/campagnes in CRM.
- (Ondersteuning bieden bij het) Aanmaken van formulieren voor evenementen/interesses/producten.
- (Ondersteuning bieden bij het) Aanmaken en onderhouden van personen/organisaties en segmenten.
- (Ondersteuning bieden bij het) Opstellen van contactstrategieën en managementrapportages.
- Maken en onderhouden van werkinstructies. Naast de algemene werkinstructies vanuit team CRM zullen er specifieke instructies zijn voor het eigen team.
- Nieuwe collega’s binnen het team trainen.
- Namens het team als aanspreekpunt fungeren voor team CRM en vice versa.
- Input leveren voor ontwikkeling CRM.
- Testen en beoordelen van nieuwe functionaliteiten.
Concrete taken
- Opvolging Zakelijke contacten zonder Bovenliggende organisatie.
- Controle of de gebruikers binnen de gebruikersgroep nog in dienst zijn of mogelijk van functie zijn veranderd. Functioneel beheer kan de rechten van gebruikers aanpassen zodat er in CRM alléén gebruikers zijn die CRM daadwerkelijk nodig hebben voor hun werk, en deze gebruikers niet onnodig veel rechten hebben.
- Periodiek nagaan of alle actieve Segmenten nog steeds nodig zijn en of de expiratiedatum nog klopt.
- Aanvragen nieuwe afzenderadressen (wachtrijen).
- Klantreissjablonen aanmaken.
Overige informatie
Als key-user heb je extra rechten in CRM, o.a. om bepaalde soorten records te kunnen verwijderen.
Er is een CRM Teams kanaal met alle key-users en een Teams kanaal met alle CRM gebruikers/geïnteresseerden waarin belangrijke mededelingen worden gepost.
Gebruikersvragen van de eenheid waar de key-user niet uitkomt kunnen worden gemaild naar [email protected]. Die postbus wordt alle werkdagen beheerd.